Continuïteit is belangrijk wanneer je een eigen bedrijf runt, zowel met als zonder medewerkers!
De onderstaande twee vragen kan u vast wel beantwoorden.
Wil ik graag enthousiaste en gemotiveerde medewerkers die klantvriendelijk & klantgericht handelen?
Is de kans groot dat uw medewerkers terug vallen naar het ‘gewone’ handelen ten aanzien van de klantgerichtheid?
Constateert u dit onwenselijke gedrag ondanks, de door u onlangs gedane investering betreft het aanbieden van een training, voor uw medewerkers?
Dan stel ik u graag de volgende vragen.
Werkgevers stimuleren graag hun medewerkers, u toch ook?
Streeft u naar medewerkers die zich continue professioneel profileren op de werkvloer?
Wat is daar voor nodig?
Stimuleer uw medewerkers in het creëren van bewustwording over de sociale vaardigheden, houding & gedrag en het nog beter ontwikkelen van deze vaardigheden.
Kijk op HOME onder ‘kopje’ training voor het aanbod in workshops.
Reminder
Bewustwording beklijft!
Professionaliteit dat werkt altijd!
Met een enthousiaste & gemotiveerde groet,
Annemarie