Video: KAPPERS EN WERKISSUES

 

 

 

‘KIJK EENS WAT VAKER MEE IN DE SPIEGEL VAN JOUW KLANT’.

BEKIJK DE NIEUWE VIDEO:
GOED COMMUNICEREN = GOED ADVISEREN

Hoi,
ik ben Annemarie Leuverink en ik ben al een behoorlijk aantal jaren werkzaam als kapster. Door die werkervaring merk ik in de praktijk dat er altijd verbeterpunten zijn die de aandacht verdienen.
Het kapper zijn is een sociaal beroep en daarnaast vergt het voortdurende ontwikkeling betreft vaktechnische kennis.

Ook toveren wij kappers meer uit onze hoed namelijk; het dagelijks omgaan met collega’s en klanten, het goed communiceren en advies geven.
Het luisteren naar allerlei situaties en omstandigheden en ervaringen van klanten en elke dag opnieuw met een blij gezicht ons werk doen. Kortom, je kan een kapper bijna zien als een maatschappelijk werker. šŸ˜‰

Het is een prachtig vak en daarom deel ik graag mijn kennis en ervaring die zich afspelen op de werkvloer.

De quote;
‘Kijk eens vaker in de spiegel van de kapper’ kent vast wel iedereen.
Deze quote denk ik om;
‘Kijk eens vaker mee in de spiegel van jouw klant.’ en misschien wordt je, door het voorbeeld in deze video, zelf ook een spiegel voorgehouden.

Doe er je voordeel mee.
succes.

Vind je het leuk en interessant om meer informatie en tips te krijgen of video’s te bekijken?
Like mijn FB bedrijfspagina Adviesbureau Annemarie Leuverink of sluit je aan bij de besloten groep; Prettig werken? waarom niet!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *