KLANT ISSUES

KLANTISSUES.

Wanneer je een bedrijf hebt met of zonder medewerkers werk je dagelijks met klanten.
Je wilt het beste voor jouw klanten. Als eigenaar werk en haal je samen met jouw team of als Zp’r (Zelfstandig Professional) alles uit de kast om je klanten tevreden te stellen.
Zodat zij weer opnieuw jouw bedrijf een bezoek brengen en daardoor de omzet groeit.

TOP!

Met alle respect er zijn grenzen.

Helaas zijn er situaties waarbij de ervaring allesbehalve positief te noemen is wanneer de lastige, klagende, zeurende, bemoeizuchtige, ontevreden klant een bezoek brengt bij jouw bedrijf. (Ze bestaan echt)🤔
Je kunt niets goed doen.

Dit soort situaties maakt, dat het klantcontact niet altijd prettig verloopt.
De kans is groot dat daardoor jouw medewerkers letterlijk met hun handen in het haar staan en weten vervolgens niet adequaat klantgericht te handelen.

Speel positief in op dit soort situaties, het werkt!

Bekijk mijn video met TIP.
👇
Wil jij live via Messenger of Skype?
Ik help je en nodig je graag uit voor een gratis positieve FaceToFace liveontmoeting om jouw vragen te beantwoorden.
Stuur je mail naar:
👇
info@annemarieleuverinkadvies.nl

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *